STAČÍ MÁLO

Přeji pěkné pondělí!

Jsem sněhomil.
Jako v zimě, rozumíme si, že :-).

Letošní zima  se tedy zatím moc nevyznamenala.
Dokonce myslím, že i naši kluci v Holandsku si užili tento rok víc sněhu než my.

Ale i malý poprašek, který nás probudil v neděli nám udělal náramnou radost!
Jupí!


Když ještě taťka zavolal z dolního schodiště, že si bere moje auto, protože jeho uvázlo ve sněhu, zvedlo to z postele i Adama:-).


Myslel si, že je alespoň půl metru sněhu :-))).

Nebylo.
Ale bylo víc než půl centimetru.
O trošku:-).


Zatím to vypadá, že tohle je nejvíc co nám letos zima předvede.

(I když teď, když tenhle článek píšu, venku chumelí:-))
(Jupí!)

Ale stačí za okny trochu bílo a člověk má hned takový zvláštní pocit uklidnění.
Možná i proto by byla dobrá bílá zima, která zakryje všechno to co člověka v zimě ruší v mysli.
Jako zahrada, dělat se na ní nic moc nedá a ani úklid kolem domu nemá ten správný efekt a to nemluvím o hromadách špinavého, zabláceného oblečení a bot.
A když by to všechno překryla hromada sněhu, bylo by raz dva uklizeno a člověka by to ani nenapadlo zabývat se tím co je kolem domu potřeba a stavěl by se sněhulák nebo iglú a s příchodem jara by byl člověk tak nějak odpočinutý a plný energie do práce kolem domu.

Ale mě i dětem udělala radost i ta trocha vloček.


A i když jsme po procházce lesem, byli opět jako zápasníci v bahně, bylo to prima zpestření.


Bohužel ani na sáňky to nebylo.


Ale každý známý kout vypadá s trochou sněhu jinak a dokonce jsme pak postavili i mini sněhuláka.


Andulka se tady sice tváří všelijak, ale to proto, že má plnou pusu.
Když jdeme na procházku, chtěla by nosit a tak nosím odměnu za ušlé kusy cesty:-))).

No ale jak už jsem tu načala, letos jedeme za sněhem na hory, jako obvykle už to začíná vypadat , že budu mít možnost jet s dětmi sama:-))), ale ještě neházím flintu do žita.

Naposledy jsem byla na horách sama s Adamem.
Byly mu čtyři roky.
Zlomil si nohu a já s ním zůstala 6týdnů doma.
A našla jsem na internetu blogy a začala jsem psát ten můj:-))).

Mějte prima start nového týdne!




Komentáře

Žensvět píše…
Jako vždy nádherné fotky <3 Hlavně druhá a třetí :)

www.mummysweetbaby.blogspot.cz
Marie píše…
Luci malá s tou dobrotou v pusině je zlatá.U nás v Sokolově nachumelilo poměrně hodně,ale včera se oteplilo a je to fuč.Já už chci jaro.Hezké dny přeji.
Plihalova píše…
Miluji snih,v ocich dospelych jsem cvok,byt jsem babicka...mlada,pruzna,energicja,nemocna.Jsem rada cvokem...krasne dny.JP
Magda píše…
Luci, krásný článek a ještě krásnější fotky. Hodně sil a ať Vás neopouští dobrá nálada.
Sistershoods píše…
Krásný článek, ty okna u té postele jsou úžasná :)
Kač píše…
Luci, jezdím s dětmi sama na hory i k moři a nedám na to dopustit. Jsou to velmi intenzivní a z 99% báječné a nezapomenutelné dny. Poprvé jsme jeli, když staršímu byly dva, mladší rok.
Dáša F. píše…
Lucko, nádherné fotky. A tady se ukazuje, že všechno špatné, je k něčemu dobré. :o)
Hezké dny . D.
Prosím prosím, můžu bydlet ve Vašem nádherném domečku? ♥♥♥ :-)
Zuzana píše…
ty fotky přírody jsou krásné Luci, máte to tam božské:) z.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...