ÚRODA

Krásný pátek přeji!



Už jsem o tom psala několikrát.
Nejsem žádná velká zahradnice :-).

Všechno co mi tady roste, kvete a rodí je spíš, než mojí zásluhou, moji péči navzdory :-).
Velkou radost mi letos udělalo hroznové víno.
Asi  před třemi lety  jsem ho zasadila k pergole aby se po ní plazilo, letos hodně vyrostlo, ale teď už zase vypadá že nepřežije.
Vůbec ho nezalévám, nestříhám, ono si jen roste.
A letos má i hrozny vína a sladké a dobré!



Hlavně Anička a Max jsou nadšení, protože víno milují.



Když přijedeme domů, Andulka už křičí mňam mňam a žene se k pergole.


Dokonce se spolu i poctivě dělí :-).


Tak takovouhle úrodu já mám ráda, když nic nečekám, nic nedělám 
a ono mě to příjemně překvapí :-).


Já se teď vzpamatovávám z prázdnin a startu školního roku.
Jsem permanentně nevyspalá a hrozně unavená, ale to že chodí Max do školky je znát.
S dětmi je super, ale být neustále ve střehu mě dost vyčerpává.
A ve střehu být musím!
Jak je minutu klid a ne rachot, děje se něco nekalého.
Třeba to, že Max sebere skoro jedinou kytku v dosahu dětí a krmí s ní Annu.
Naštěstí sukulent nebyl jedovatý, ale tyhle infarktové stavy mi nedělají dobře.

Mějte prima dny!

Komentáře

Hana píše…
Luci ,to je skvělé jak se mláďa u vás na zahradě napasou.Nejdřív mrkvička ,rajčata....nyní víno.Jsou úžasní.A ten kout s kamennou zdí je moc krásný.
Katie K píše…
Lucka, deti su uzasne...a ako im chuti :) Aj my mame na zahrade par korenov hrozna...volame ich samorodaky...nie je o ne ziadna starost, len na jar ich ostrihame a v septembri sa nam odvdacia sladuckymi strapcami...mnam :)
bavi-mne-to píše…
Tak to je úroda. Věřím, že si dětičky pochutnávají. Moc pěkné fotečky.
Hezké dny!
Hanka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023