už vyfukuju...

...vajíčka 





Přeji pěkný pátek!

Venku je nádherně, tak větrám snad vším čím se dá a snažím se dát to doma po týdnu marodění trochu dohromady.
Občas se pokusím vyfouknout nějaké to vajíčko, aby měly děti na co malovat.
A občas mi to nedá a maluju si já.



Bílá fixa na sklo, na vajíčkách pěkně drží, ale dá se smýt jednoduše vodou.
To se bude hodit třeba ve chvíli kdy si Adam ráno, pět minut před odchodem do školy vzpomene, že potřebuje 5 vyfouknutých vajec...jojo časem se člověk naučí myslet dopředu:-).
A jestli chci aby vyfouknutá vajíčka přežila, musím je dát někam hodně vysoko:-).



Těšila jsem se na pěkný víkend, že už snad budeme všichni zdraví a strávíme ho venku, předpověď počasí mě moc nenadchla.
Ale co naděláme.

Mějte krásný pátek a prima víkend!



Komentáře

Sissi píše…
Super "moderní" vajíčka!
Sissi píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Hana píše…
Lucko krásně jsi nazdobila.Já sice už mám vyfouklé-ale zatím nenazdobené.
Sistershoods píše…
Jéé krása♥
Magdalena Sobeck píše…
Téda!
To je stylovka.)
Nina píše…
Pekne sobotni rano Lucie, teeda ty vajicka s koralky vypadaji skvele, diky za inspiraci. Nechapu jak to stihate.. no trosku vlastne ano, mam deti skoro stejneho veku jako Max a Andy a prave tohle zdobeni a tvoreni mam jako odreagovani pro me namahane nervy.. Mejte se moc hezky a hlavne at uz vam nemoci daji pokoj!! Zdravi Nina
Siraelxy píše…
Tak jednoduché, tak hezké....díky za tip.
Krásný nápad, moc se ti povedla!! :)
Pancakeheaven píše…
Nádhera! Spoustu sil s nadcházejícím jarem:)
Drzá Zuzana píše…
Moc hezká dekorace! :)
Anonymní píše…
Jůů, vy jste na Novinkách: https://www.novinky.cz/bydleni/tipy-a-trendy/432620-starou-pekarnu-u-kolina-majitele-rekonstruovali-v-duchu-severskeho-stylu.html

To mi udělalo obrovskou radost. :-)

Přeji hezký upršený den

Janča
Soňa píše…
Dobrý den, narazila jsem na Váš blog teprve dneska, takže bych moji odpověď možná našla někde v předchozích článcích, ale nemám bohužel tolik času to hledat,jsem v práci. Asi je to profesionální deformace, ale proč jste k tomu všemu hezkému přírodnímu dřevěnému dali na starý mlýn (i když už jako mlýn nevypadá)plastová okna? Soňa
Lucie Living píše…
Soňo, mlýn byl původně budova vedle, opravdu ve špatném stavu, dodnes nás to mrzí, protože původní plán byl dát tenhle dům jen do obyvatelného stavu (původně to byla pekárna k mlýnu) a mezitím se pustit do náročné rekonstrukce mlýna, když se to pak vyvinulo jinak, tak tak jsme nakonec přestavěli tenhle dům, ale ta okna což byla původně jen rychlé a levné řešení už zůstala, fungují a slouží a tak mi přijde škoda je hend vyhodit za dřevěná, ale sama doufám, že jednou na ta dřevěná dojde. Souhlasím, že dřevěná by byla hezčí a hlavně by to byl přírodní materiál, ale holt chybama se člověk učí.
Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...