měla jsem chvíli čas...

...a chtěla dělat něco úplně jiného :-)




Krásnou neděli!

Dnes po obědě jsem měla chviličku a konečně jsem dokončila Maxovo povlečení do pokojíku.
A když už jsem byla u stroje, ušila jsem Andulce jarní overálek z látky, kterou jsem původně koupila sobě na šaty :-).




Naše holčička vypadá s oblečkem spokojená, ale pózovat moc nechtěla :-).



Po dlouhé době znovu topíme v kamnech.
A protože jsem svou chvíli strávila u stroje, myslím , že plán na večer mám jasný, koše s prádlem opět straší .

Taky jsme konečně namontovali plexisklo na schodiště a já nemusím rozebírat gauč a dělat z polštářů zátarasy. Andulka teď postává pod schody a usilovně přemýšlí jak na to vyzrát :-).

Mějte pohodový zbytek upršeného víkendu!

Komentáře

Anonymní píše…
Farebnosť povlečení, overálek, aj plexisklo chválim:-)
U nás to isté počasie, ako u vás, spomenula som si na tú predpoveď na víkend, ktorú si spomínala už včera, v upršané ráno...dnes som tak razantne ,,vstala zmŕtvych,, že som dala lesnú túru-beh aj v daždi:-)
Odmenou mi boli bobrie hrádze, objav bobrov vôbec v Karpatoch a kamene do skalky z kameňolomu:-)
Dá sa! Vidím, že aj u Teba taky dobrý:-)
lenkor píše…
Jste strašně šikovná!! Povlečení i overálek - nádhera. Krásné jaro vám všem do mlejna!!!
Luci, jsi sikula:-). M.
Luci, krasny oblecek. Nase treperenda se take foti cim dal hur. Poprosim Vas, nenafotila byste to schodiste s plexisklem? Mame sice namontovana vratka, ale ty dcerka za chvili pokori, tak hledam jine reseni...
Jujinka píše…
Luci, povlečení i overálek jsou nádherné :-) Andulce moc sluší. Mějte krásný týden.
Pancakeheaven píše…
Nadhera, i ta kamna bych si uzila:) Krasne dny.
The VeTy's world píše…
Krasne vecicky delate (nejen se sicim strojem ;-D) ajestli mohu poprosit, i ja se primlouvam za fotoreportaz zabrany, nebot v brzke dobe budeme muset schody take nejak zajistit ;-) Hezky den :-)
Anonymní píše…
Moc pěkné a ty barvy také,i u nás topíme,nemužeme se toho jara a sluníčka dočkat,pěkný den dae
Jarča píše…
Moc krásné jak overálek tak žluté povlečení (žlutou mám moc ráda)ať se v něm Maxíkovi krásně usíná.
Overalek je úžasný, jste moc šikovná Lucie. Mohu se zeptat kde kupujete látky na povlečení ? Moc se mi líbí vzor i barva.
Přeji krásné dny.
Ála
Anonymní píše…
jedním slovem - KRÁSNÉ. Mohla bych Vás poprosit o střih na overálek nebo odkaz? Díky moc. babča malé Emičky Olina
Lucie Living píše…
Moc všem díky za pochvalu. Abych všem odpověděla , pokusím se nafotit tu zábranu na schodech, látky s moc pěknými vzory jsem objevila tady: http://www.mojelatky.cz/www-mojelatky-cz/eshop/6-1-NOVINKY

A se střihem bohužel neposloužím, šiju podle padnoucích jiných věcí a přizpůsobuju si to za pochodu :-). Ale overálek je opravdu hodně jednoduchá věc.

Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...