jarní úklid...

...a dobrý start , jsem potřebovala :-)




Přeji pěknou středu!

Máte dětičky?
Tak to asi znáte, dětem se dá něco na hraní, nechá se to na polici nebo parapetu , aby to bylo příště po ruce, pak se přidá bedna s kostkami a najednou se to kupí a kupí a večer aby člověk strávil dvě hodiny honěním dětí k úklidu a nebo strávil půlhodinu na kolenou než se to posbírá.

Hračky v obýváku začínaly být trochu v převaze nade mnou a tak jsem udělala rázný zásah.

Hračky jsem roznosila do příslušných pokojů a jen pár věcí jsem dětem nechala v rohu za schodištěm, kde je výhodou, že i když tam večer nechám binec  a budeme se chtít posadit u krbu, binec nebude přímo na očích.
Takže co oči nevidí.... :-).

Do okna jsem dala zase květiny.


Tulipány mi koupil Adam sám od sebe za své :-) a plechovým mističkám s jarně velikonočním potiskem jsem neodolala, myslím, že se budou moc hodit na nějakou tu vajíčkovou svačinku  :-).

Taky už jsme sundali ohrádku kolem kamen, protože v nich topíme zřídka a když tak večer, kdy už jsou děti v posteli.



Během dne jsou kluci ve škole a ve školce a Andulka si užívá, že má vše pro sebe, jak hračky, tak maminku:-).




Mějte se krásně !

P.S. Včera odstartoval projekt dobrý start , který bych tímto moc ráda podpořila.
Cílem je zajistit aby miminka, která z jakéhokoli důvodu nemůžou být u svých maminek, nemusela do kojeneckých ústavů, ale mohla být umístěna rovnou do pěstounské péče, do náruče.


Slovy jedné z organizátorek této kampaně:

"Připojte se a vysvoboďte s námi děti z kojeňáků. Vyrobte papírovou vlaštovku, nakreslete na ni miminko a vyfoťte se s ní. Sdílejte tuto fotku s hashtagem #zrodinydoletidal na vašich i našich sociálních sítích, pošlete ji svému politikovi, hrdě ji vystavte kdekoliv. Děkujeme vám za vaši podporu. Za každé dítě, které čeká v kojeneckém ústavu na to, až jeho život konečně začne..."





Komentáře

Majka píše…
Luci to je pěkný projekt. jo a byla jsem dnes na Novinkách u Vás na návštěvě.
krásný den Majka
Anonymní píše…
Paní Lucie sleduji Váš blog už víc let a je to čím dál hezčí a zajímavější. Znám rodinu co si bere do dočasné péče děti a pak jdou do té pravé rodiny když se najde. Je to perná ,ale záslužná práce. Také jsem viděla na Seznamu foto Vašeho krásného domu,hned jsem to poznala,máte to tam ,ale zase hezčí tohle je už nějaký měsíc dříve focené,že. Přeji Vaší krásné rodince hlavně zdraví a štěstí a pohodu a další nápady na zvelebovaní domova ! Zdena
Unknown píše…
Paní Lucie, obdivuji co všechno stíháte. Jste multifunkční, klobouk dolů :) Prosím, už jsem několikrát u Vás zahlédla velké dřevěné korálky, mohu se zeptat, kde jste je sehnala? Hodně sil a úsměvů pro všechny :)
Jujinka píše…
Moc hezký projekt!... Krásné fotečky, jako vždy :-) Andy už je veliká a to křesílko je super. Máme doma dřevěný malý gaučík pro dcerku a taky si na něm často hoví :-)...Ty mističky jsou moc pěkné a navíc plechové :-) Mějte se krásně.
Ani si tedy umi vegetit. Projektu tleskam a fansim. M.
Malá mě taky pobavila :-) Máma uklízí a malá má veget... No jo, jako u nás :-) Pěkná kombinace s tou žlutou, Pavlína.
Anonymní píše…
Krásný večer Lucie.
Moc ráda sleduji Váš blog. Určitě podpořím "Dobrý start" pro děti.
A krásná plechová miska, odkud je --prozradíte???
Katka
Lucie píše…
Luci, mi přijde, že u vás doma žádný úklid nepotřebujete - z fotek to vypadá na setrvalý stav - ale chápu, že to není reálné, se třemi dětmi :-)
Díky komentářů holek jsem si našla článek o vašem bydlení - a moje malá Juli hlásila - tam jsme byli, mami! Tak to musela být jízda, protože já si to nepamatuju :-) A jestli poznala fotky, které jsou povědomé z blogu, nebo to je jen jedna z dnešních ftipných hlášek?
Hezký den, a krásné jaro u vás v přírodě! L.
Lucie Living píše…
Hano děkuji, korálky jsou odtud: https://www.koralky.cz/drevene-surove-kulicky
Krásné dny!
Lucie Living píše…
Jsou z obchodu s různýma dekoracema a drobnostma z Kolínského futura, ale název toho obchoduz nevím. Díky za návštěvy a krásné dny!
Lucie Living píše…
:-D jo tak to bylo asi velký , taky si nepamatuju :-))). Neboj opravdu uklizeno není rozhodně setrvalý stav. Mějte se prima!
Lucie Living píše…
Všem moc díky za komentář a info o článku, fotky jsou z loňska takže dnes už je to zase trochu jinak a ani jsem nevěděla že článek bude znovu publikován. Krásné dny!
Martina píše…
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, odkud máte prosím houpacího koníka? Velmi se mi líbí, má krásně čisté linie. Děkuji za informaci, přeji krásné jarní dny.
Unknown píše…
děkuji za dobrystart.cz, už je nakresleno, vyfoceno, umístěno na fb! dík g
Lucie Living píše…
Martino je z tchiba. Krásné dny!
Anonymní píše…
Lucie, předem děkuji, že jste podpořila náš Dobrý start, pracuji jako pěstounka na přechodnou dobu a právě jsem předala třetí miminko do trvalé péče a jsem šťastná, že nemusely být v koj.ústavu!!! Jsou to normální, krásně se vyvíjející veselé děti, jako ty Vaše, které ráda sleduji u Vás na blogu. Krásné jarní dny! Jana
Tynka_125 píše…
Já jarní úklid nedělám. Jediné co dělám na jaře navíc, tak je mytí oken, ale jinak nic víc nedělám :-) . Uklízím pečlivě celý rok. Na úklid je nejlepší parní čistič. My máme doma psa, takže potřebuji uklidit pořádně :-) . Vybrala jsem si parní čistič vloni a aby byl opravdu výkonný, tak jsem vybírala parní čističe Karcher a ten předčil mé očekávání :-) .

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...